Klacht
Een klacht van een patiënt kan gaan over een incident maar dat hoeft niet. Omgekeerd hoeft een incident niet aanleiding te geven tot een klacht. Klachten kunnen als incidenten meegenomen worden in Veilig Incident Melden.
Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Vertel het aan ons.
Vul het klachtenformulier in onderaan deze pagina.
Wij horen het graag. Wij vinden de kwaliteit van de dienstverlening die wij leveren erg belangrijk en een klacht zien wij als een mogelijkheid tot verbetering. Ben je niet tevreden, dan proberen wij daar wat aan te doen.
VIM KlachtJe kunt ons bellen, we staan je graag te woord.
T: 030 – 511 25 00
Een klacht van een patiënt kan gaan over een incident maar dat hoeft niet. Omgekeerd hoeft een incident niet aanleiding te geven tot een klacht. Klachten kunnen als incidenten meegenomen worden in Veilig Incident Melden.
De term ‘Veilig’ in Veilig Incident Melden houdt in dat de melder zich veilig voelt om te melden wat er misgaat zonder dat dit leidt tot individuele maatregelen. Door de incidenten niet persoonsgebonden maar systeemgebonden te benaderen, is het een veilig leerproces. Dit moet leiden tot een cultuur waarin het melden en bespreken van incidenten vanzelfsprekend wordt.