Ben jij een enthousiaste en gedreven professional met een passie voor Human Resources? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team in een groeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als HR medewerker bij medTzorg ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan HR-activiteiten. Jouw rol bestaat uit het ondersteunen en adviseren van collega’s op het gebied van HR en het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden. Je ondersteunt bij de werving en selectie en onboarding van nieuwe medewerkers, voert personeelsadministratie en draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van HR beleid.
Wie zijn wij?
Wij zijn een landelijk opererende huisartsenorganisatie en vinden dat huisartsgeneeskundige zorg voor iedereen toegankelijk en gelijkwaardig moet zijn. We leveren huisartsgeneeskundige zorg aan mensen in detentie en tbs-klinieken, maar ook aan mensen in de GGZ, instellingen voor verstandelijk gehandicapten, verpleeghuizen en verslavingsklinieken. De huisartsenzorg voor deze kwetsbare doelgroepen binnen onze samenleving is anders georganiseerd dan reguliere huisartsenzorg en vergt een specifieke aanpak en expertise. Met onze bevlogen artsen zetten we ons al 27 jaar in om onze kwetsbare patiënten van goede zorg te voorzien. Dat doen wij in nauwe samenwerking met onze klanten.
medTzorg is opgericht door artsen vanuit een maatschappelijk motief om goede zorg te bieden aan de meest kwetsbaren en dit medische en maatschappelijke perspectief is nog altijd stevig in het bedrijf geborgd. In de loop der tijd zijn we steeds meer gegroeid en geprofessionaliseerd. Vanuit ons hoofdkantoor in Stadion Galgenwaard in Utrecht faciliteren wij onze artsen en management op het gebied van HR, ICT, financiën, administratie, medisch management & planning, scholing & expertise, marketing & communicatie en juridische zaken. Hier werken circa 50 medewerkers.
Lees meer ‘Over Ons‘ en ‘Ons Verhaal‘.
Wat ga je doen?
Je bent de spin in het web wanneer het om de HR administratie gaat. Je beantwoordt vragen en e-mails over HR gerelateerde zaken. Daarnaast verzorg je de personeelscorrespondentie (zoals contracten en brieven) en ondersteun je bij de werving en selectie en het onboarden van nieuwe medewerkers. Je ondersteunt bij de afhandeling van afspraken over arbeidsvoorwaarden, personeelsregelingen en wet- en regelgeving en je beheert de personeelsmutaties en declaraties in Afas (ons HR systeem). Ook voer je administratieve werkzaamheden uit op het gebied van pensioenen en verzekeringen, signaleer en bewaak je aflopende contracten en verzuimmeldingen en houd je het personeelsarchief en de personeelsdossiers actueel en compleet.
Dit alles doe jij uiteraard niet alleen. Binnen het HR team zijn nog twee collega’s werkzaam.
Je taken zijn onder andere:
- Uitvoeren van administratieve HR werkzaamheden, zoals het beheren van personeelsdossiers, registreren van verzuim, doen van personeelsmutaties en zorgen voor een nauwkeurige vastlegging in Afas.
- Ondersteunen bij het wervings- en selectieproces en het onboarden van nieuwe collega’s.
- Ondersteunen bij de maandelijkse salarismutaties.
- HR mailboxen beheren.
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten en overeenkomsten van opdracht.
- Ondersteunen bij HR-projecten en zorg dragen voor de praktische uitvoer.
- Bijdragen aan de ontwikkeling en uitvoering van HR beleid en procedures.
Wat breng je mee?
Je staat graag klaar voor anderen en je bent in staat om snel tussen verschillende werkzaamheden te schakelen. Onze collega’s kunnen op jouw ondersteuning rekenen en je haalt energie uit het samenwerken met collega’s. Verder ben je een vrolijk en representatief persoon. Je bent in staat om prioriteiten te stellen en om efficiënt en secuur jouw werkzaamheden te kunnen organiseren en plannen.
Wat we verder belangrijk vinden:
- Je beschikt over Mbo+/Hbo werk en denkniveau, en hebt minimaal twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je hebt aantoonbare ervaring in HR administratie.
- Je bent vaardig in het gebruik van HR software (wij werken met Afas) en MS Office.
- Je kan goed overzicht houden en werkt nauwkeurig.
- Je bent zelfstandig, proactief en communicatief vaardig.
- Je bent stressbestendig en je kunt goed omgaan met (tijds)druk.
- Je beschikt over een hoge mate van discretie en organisatiesensitiviteit.
- Je bent woonachtig in (omgeving) Utrecht.
Wat krijg je van ons?
Je komt te werken bij een groeiende organisatie met een prettige werksfeer. Daarnaast bieden wij je onder andere:
- Een marktconform salaris passend conform de CAO Huisartsenzorg schaal 7.
- medTzorg investeert in jouw ontwikkeling en heeft de intentie na het contract voor bepaalde tijd een langdurige samenwerking met jou aan te gaan.
- Een werkweek voor drie of vier dagen per week, afhankelijk van jouw voorkeur.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: 25 vakantiedagen (en 20 PLB-uren) bij een fulltime dienstverband van 38 uur, 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering 8,33% en een pensioenregeling (PFZW).
- Een laptop om je werk te kunnen doen.
- Een prettige werkplek met betrokken collega’s binnen een dynamische werkomgeving.
Word je enthousiast van deze functie?
En ben je meteen gemotiveerd om mee te bouwen aan de verdere groei van medTzorg?
Stuur dan je CV en motivatie naar onze HR manager Dorien Strauss via vacature@medtzorg.nl. Wij horen graag waarom jij bij ons past!
Hebben we een match? Dan vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).